Pradžia / Naujų prekės ženklų įvedimas į rinką

Naujų prekės ženklų įvedimas į rinką

Naujų prekės ženklų įvedimas į rinką

Originalus prekės ženklas padės jums tapti atpažįstamais ir išskirs jus iš konkurentų minios, todėl sėkmingas ženklas turi sietis su konkrečia įmone ir asocijuotis su tos įmonės kultūra bei vertybėmis, orientuotis į pirkėjo pomėgius ir lūkesčius. Vartotojų pripažinimas ir palankus vertinimas leis efektyviau įgyvendinti įmonės rinkodaros strategiją, lengviau ir greičiau įveikti krizių problemas.

Įvesdami naują prekės ženklą pasitelksime:

  • Juslių sužadinimą. Geriausias būdas supažinti naują prekės ženklą su vartotoju;
  • Visumos išryškinimą. Klientui svarbu tai, kas sukuria patrauklią prekės ženklo visumą;
  • Laikysimės nuoseklumo. Stiprus prekės ženklas privalo prisitaikyti prie nuolat besikeičiančios rinkos ir vartotojų poreikių;
  • Teisingą kainodaros parinkimą. Galvodami apie prekės pardavimą, privalote išlaikyti balansą tarp siūlomo produkto kokybės ir jo pardavimo kainos;
  • Auditorijos parinkimą. Prekės ženklas privalo būti orientuotas į konkrečią auditoriją;
  • Skirtingų rinkodaros kanalų panaudojimą. Visi rinkodaros kanalai yra skirtingi, todėl jais sieksime skirtingų tikslų;
  • Reguliarūs audito darbai. Jei norite džiaugtis sėkmingu prekės ženklu, privalote atlikti reguliarų prekės ženklo auditą ir įvertinti esamą ženklą įvairiais aspektais;
  • Prekės ženklo brandinimas. Tai gali tapti viena sėkmingiausių Jūsų investicijų, todėl labai atsakingai pasirinkite tai, kas Jums padės teisingai ir efektyviai auginti Jūsų naują prekės ženklą.
El. paštas: zivile@svak.lt
Algirdo g. 31, LT–03219,
Vilnius